За даними Всесвітньої організації охорони здоров'я 58% населення країн Східної Європи мають зайву вагу. Дослідження Nielsen Healthy revolution показує, що 50% жителів Східної Європи дійсно вважають, що так і є. Це говорить про рівень свідомості споживачів. Для порівняння, в країнах Азії лише 29% населення страждає від зайвої ваги, 46% вважають, що так і є, а 54% намагаються скинути зайві кілограми.
58% українців стикаються з проблемою зайвої ваги. З 1990 року цей «нездоровий» показник зріс на 6% .
Тренд здорового харчування став частиною життя сучасного споживача, який готовий міняти свій раціон і звички харчування, тому що знає, як зайва вага впливає на здоров'я.
Дослідження Nielsen показує:
В Україні в боротьбі проти зайвої ваги 63% споживачів віддають перевагу фізичним навантаженням і 76% змінюють дієту для схуднення. Коли мова заходить про проблеми зі здоров'ям, пов'язаними з діабетом, ожирінням, атеросклерозом і гіпертонією, 71% українських споживачів дотримуються певної дієти.
Так чи інакше, споживач із зайвою вагою і конкретною проблемою зі здоров'ям змінює свій звичний список покупок і віддає перевагу здоровим і натуральним продуктам.
Як результат, споживачам потрібна інформація: 67% споживачів в країнах Східної Європи і 75% в Україні уважно читають склад продукту на упаковці. При цьому частка споживачів в країнах Західної Європи, які уважно вивчають упаковку, не перевищує 50%, що говорить про більш високий рівень довіри до виробничих стандартів.
Такі показники безпосередньо впливають на продажі продуктових категорій, як на ринку України, так і ринках в країнах Східної Європи. Частка продажів здорових категорій (вода, фрукти, чай, овочі, йогурти та молочні продукти) в Східній Європі зростає швидше в порівнянні з часткою продажів нездорових категорій (солодкі газовані напої, чіпси, шоколад, печиво): + 15% для здорових і +11 % для нездорових.
Радує те, що більшість виробників вже відреагували на зміни у купівельній поведінці, як в світі, так і в Україні. Можна виділити чотири основні шляхи, по якому пішли виробники "шкідливих" продуктів, задовольняючи покупця:
За матеріалами Nielsen Holdings plc (NYSE: NLSN) - глобальна компанія, яка надає послуги з вимірювання та поліпшення бізнес-результатів і є ключовим джерелом інформації про те, що споживачі дивляться і купують.
02.03.2017