close
close

Доставка раціонів здорового харчування FoodEx

Замовлення доставки на наступний день (“на завтра”) приймається до 11:00 ранку за день до бажаної дати доставки (“сьогодні”). Діапазон доставок як у будні, так і у вихідні — з 6:00 до 10:00. Доставка відбувається в обумовлений з клієнт-менеджером час впродовж однієї години у вказаний вище діапазон.

Доставка в межах Києва включена у вартість програми харчування. Доставки за межами міста Києва розраховуються індивідуально залежно від адреси та сплачуються додатково.

“Точна доставка” здійснюється на попередньо узгоджений з клієнт-менеджером час впродовж 15 хвилин та оплачується додатково (100 грн).

Якщо Вам необхідно відкласти / перенести дату доставки, то ми можемо перенести на зручний для Вас термін, тільки якщо Ви погодите це питання з клієнт-менеджером не пізніше 11:00 попереднього дня від запланованої дати доставки. Якщо Ви повідомляєте про відкладення / перенесення дати доставки після 11:00 попереднього дня від запланованої дати доставки, то ми не зможемо перенести або відмінити день доставки. Якщо Ви повідомляєте про відкладення / перенесення дати доставки після 11:00 попереднього дня від запланованої дати доставки, вартість раціону буде списана з Вашого балансу.

 

Змінити час або адресу доставки Ви можете не пізніше 18:00 попереднього дня від запланованої доставки.

 

Графік прийому дзвінків, sms-повідомлень, розгляд листів на електронній пошті — щодня з 9:00 до 18:00.

 

Будь-які моменти щодо перенесення дати / адреси / часу доставки раціону, зміни програми харчування та ін. не можуть бути прийняті через кур’єра, а лише у телефонній розмові з клієнт-менеджером, при спілкуванні через sms та при листуванні електронною поштою за умов підтвердження клієнт-менеджером бажаних Вами змін.

Оплата раціонів здорового харчування FoodEx

Оплата за харчування сплачується заздалегідь до дня першої доставки на розрахунковий рахунок / реквізити картки банку (реквізити можна отримати, обравши при оформленні замовлення графу “Оплата на розрахунковий рахунок”, чи за запитом у клієнт-менеджера) або в день доставки готівкою  (повною сумою за замовлення) кур’єру при передачі раціону. При несплаті за послугу компанія FoodEx має право припинити доставки до моменту повного розрахунку.

Якщо Ви сплачуєте за програму харчування на розрахунковий рахунок / реквізити картки банку — необхідно надіслати підтвердження оплати на електронну пошту  info@foodexhub.com.ua  (скрін / копію / фото квитанції, виписку по рахунку).

 

Термосумки, в яких доставляється їжа, та акумулятори холоду є власністю компанії FoodEx та підлягають поверненню на наступний день кур’єру сервісу або в інший день за узгодженням з клієнт-менеджером. У разі втрати чи пошкодження сумки, клієнт повинен відшкодувати вартість сумки в розмірі 350 грн на рахунок компанії. Кожний випадок може бути розглянутим індивідуально.

 

Щойно Ви почали курс (прийняли у кур’єра раціон), у нас немає можливості повернути Вам вартість програми. Кожний випадок буде розглянуто в індивідуальному порядку

Кошик

Рекомендуємо додати мінеральну воду до раціону FoodEx і ми доставимо її разом із замовленням.
ВСЬОГО: 0