(098)
112-13-38
(044) 390-35-60
Доставка:
Точна доставка:
Доставка денного раціону здійснюється 1 раз на день щодня вранці з 6 до 10:00 ранку в часовому діапазоні (наприклад, з 7:30 до 8:30). Точна доставка оплачується окремо в розмірі 100 грн.
Якщо у вас немає можливості отримати свою доставку, пропонуємо вам 4 варіанти:
1) ми можемо залишити раціон у консьєржа або охорони вашого будинку за попереднім погодженням з охороною і консьєржем,
2) ми можемо доставити вам раціон за іншою адресою,
3) ми можемо доставити раціон вашим близьким, рідним або одного,
4) ми можемо залишити ваш раціон в холодильнику і привезти вам його завтра.
Якщо немає можливості перенести доставку і жоден з пунктів вище не підходить, то ваш раціон буде списаний з вашого балансу.
Доставка здійснюється вранці з 6:00 до 10:00 в часовому діапазоні (наприклад, з 7:30 до 8:30).
Доставка раціонів і смарт-ланчів здійснюється в термосумке з холодоагентами для збереження свіжості страв або ж в паперовому пакеті - на вибір клієнта. Меню і одноразові столові прилади знаходяться в бічному кишені термосумки або ж в пакеті разом з раціоном, якщо обраний пакет.
Раціон складається з 3 (смарт-ланч), 4 (програма без солодкого і кето) і 5 прийомів їжі (програми збалансованого харчування, програми схуднення, програми для вагітних і годуючих, веганські і вегетаріанське меню, програми для дієтичного столу №5 і №9 ).
Замовлення можна оформити на будь-який термін, починаючи від 1 дня. При першому замовленні будь-якої програми рекомендуємо скористатися акційною пропозицією на 3 пробних дня.
Доставка доступна в таких містах, як Київ, Кривий Ріг, Львів, Миколаїв.
Вартість доставки раціонів FoodEx по м Київ - безкоштовно.
По Київській області - уточнюється індивідуально у клієнт-менеджера і залежить від адреси.
Вартість доставки смарт-ланчів по м Київ - 50 грн.
Замовлення можна оплатити на сайті за допомогою платіжної системи, переведенням на карту за реквізитами, наданими вам клієнт-менеджером, а також готівкою кур'єру в день доставки.
При отриманні доставки можливо оплатити кур'єру тільки готівкою. Якщо хочете оплатити на карту - то клієнт-менеджери нададуть вам реквізити.
Онлайн замовлення можна оплатити через платіжну систему на сайті або ж перекладом на карту за реквізитами.
Як тільки Ви почали курс (взяли у кур'єра раціон), у нас немає можливості повернути Вам вартість програми. Кожен випадок буде розглянутий в індивідуальному порядку.
Замовлення доставки на наступний день (“на завтра”) приймається з 9:00 до 11:00 за день до бажаної дати доставки (“сьогодні”). Діапазон доставок як у будні, так і у вихідні — з 6:00 до 10:00. Доставка відбувається в обумовлений з клієнт-менеджером час впродовж однієї години у вказаний вище діапазон.
Доставка в межах Києва включена у вартість програми харчування. Доставки за межами міста Києва розраховуються індивідуально залежно від адреси та сплачуються додатково.
“Точна доставка” здійснюється на попередньо узгоджений з клієнт-менеджером час впродовж 15 хвилин та оплачується додатково (100 грн).
Якщо Вам необхідно відкласти / перенести дату доставки, то ми можемо перенести на зручний для Вас термін, тільки якщо Ви погодите це питання з клієнт-менеджером не пізніше 18:00 попереднього дня від запланованої дати доставки. Якщо Ви повідомляєте про відкладення / перенесення дати доставки після 18:00 попереднього дня від запланованої дати доставки, то ми не зможемо перенести або відмінити день доставки. Якщо Ви повідомляєте про відкладення / перенесення дати доставки після 18:00 попереднього дня від запланованої дати доставки, вартість раціону буде списана з Вашого балансу.
Змінити час або адресу доставки Ви можете не пізніше 20:00 попереднього дня від запланованої доставки.
Графік прийому дзвінків, sms-повідомлень, розгляд листів на електронній пошті — щодня з 10:00 до 16:00.
Будь-які моменти щодо перенесення дати / адреси / часу доставки раціону, зміни програми харчування та ін. не можуть бути прийняті через кур’єра, а лише у телефонній розмові з клієнт-менеджером, при спілкуванні через sms та при листуванні електронною поштою за умов підтвердження клієнт-менеджером бажаних Вами змін.
Оплата за харчування сплачується заздалегідь до дня першої доставки на розрахунковий рахунок / реквізити картки банку (реквізити можна отримати, обравши при оформленні замовлення графу “Оплата на розрахунковий рахунок”, чи за запитом у клієнт-менеджера) або в день доставки готівкою (повною сумою за замовлення) кур’єру при передачі раціону. При несплаті за послугу компанія FoodEx має право припинити доставки до моменту повного розрахунку.
Якщо Ви сплачуєте за програму харчування на розрахунковий рахунок / реквізити картки банку — необхідно надіслати підтвердження оплати на електронну пошту info@foodexhub.com.ua (скрін / копію / фото квитанції, виписку по рахунку).
Термосумки, в яких доставляється їжа, та акумулятори холоду є власністю компанії FoodEx та підлягають поверненню на наступний день кур’єру сервісу або в інший день за узгодженням з клієнт-менеджером. У разі втрати чи пошкодження сумки, клієнт повинен відшкодувати вартість сумки в розмірі 350 грн на рахунок компанії. Кожний випадок може бути розглянутим індивідуально.
Щойно Ви почали курс (прийняли у кур’єра раціон), у нас немає можливості повернути Вам вартість програми. Кожний випадок буде розглянуто в індивідуальному порядку